Referat af afdelingsbestyrelsesmøde onsdag den 10/4 2013
Til stede : Michael, Jan, Jens, Astrid, Marlene, Ole, Lis
Dagsorden :
- Valg af referent og ordstyrer
- Godkendelse af sidste referat
- Nyt fra ejendomskontoret
- Ændringer af / godkendelse af nyt skilt over området
- Gennemgang af to-dó listen
- Indkomne beboer-henvendelser
- Siden sidst
- Evt.
Referat :
- Referent: Lis ordstyrer: Jan
- Referatet godkendt
- Michael orienterer om en ny affaldsplan/sorteringsmodel, som Herlev kommune sætter i værk. Modellen skal gælde for boligforeningerne i kommunen og varer indtil videre frem til 2016. Modellen bliver lidt i stil med “Madam skrald” ordningen – men i “stor størrelse”.
- Det skilt godkendes
- To-do-listen:
- Der er ved at blive fundet en konsulent, der kan rådgive/vejlede omkring You See.
- Der skal ryddes op i container gården – derved bliver der plads til kassen til farligt affald.
- Michael sender brev ud til beboere
- Resten af punkterne er klaret.
- Astrid tager hånd om henvendelsen.
- Astrid har sendt en ønskeseddel, med forslag til forbedringer af det nye Shell kryds til kommunens repræsentant Connie M.
- ………
Næste møde: torsdag den 16/5
Download som PDF